vineri, 11 septembrie 2009

O sansa la viata


Zilele trecute am primit un mesaj pe messenger referitor la un bebelus care avea nevoie de transfuzie dintr-o grupa de sange destul de rara.

Ceva din mesaj m-a facut sa vreau sa ma implic mai ales ca era o situatie destul de dramatica. Mama bebelusului murise la nastere, lucru la care nu te astepti sa se intample in secolul XXI.

Am pus mana pe telefon si am sunat la numele de telefon puse la dispozitie insa n-am primit nici un raspuns lucru care m-a intrigat putin.

Putin mai tarziu in aceeasi zi am aflat ca bebelusul murise si m-am simtit cumva vinovata ca nu am putut interveniu mai devreme.

Nimic din ceea ce as spune sau as face nu poate schimba ce-a fost insa pot cu siguranta, ca de acum inaite, sa merg periodic sa donez sange pentru ca situatia sa nu se mai repete, sa stiu ca am facut tot ce tine de mine pentru a evita asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu